Welcome Myspace Comments

Friday, January 14, 2011

peer saya banyak saya pusing maigat brb pingsan

gila

PR SAYA MENUMPUK BOOOOOW

pr seni rupa bikin kayak papier mache gitu bentuk p.kalimantan dan hasilnya kayak kue tart bentuk ayam warna abuabu -______- nah trus biologi masi menggantung kaga tau kpn presentasi noh yaoloh tolong masi ada pr lia dan kumon brb pingsan trus belom lagi sejarah ttg SIDDHARTA GAUTAMA. mane aye tau kaga pernah kenalan tauuuuk ih kenapa ya saya jadi pemalas? hmmm... trs pr apa lagi ya TIK ama english


ALAMAK JAAAAAAAN

okelah daripada ngegalau mending nyanyi lagu galau

"will he love you like i loved you will he tell you everyday will he make you feel like you're invincible with every words he'll say can you promise me if this was right don't throw it all away can you do all this things will you do all this things like we used to ooohh like we used to...."
(A Rocket To The Moon-Like We Used To)

gila galau uda ah galau babay ane mau cari2 ttg gautama dulu ye dadah muah muah

btw paiyo panu ama kk lo tuh (kenapa? tau)

Salam Galau dan Pusing,
Kambing Bandot 7Dexclaforvii

No comments:

Post a Comment

What do you think! Comment!